Samsung QE55S90C – Recenze

Samsung QE55S90C je špičkový televizor, který přináší neuvěřitelnou kvalitu obrazu a zvuku. Tento model disponuje zakřivenou obrazovkou o úhlopříčce 55 palců, která vytváří ohromující vizuální zážitek. Díky technologii Quantum Dot se můžete těšit na živé a realistické barvy s vysokým kontrastem. Navíc je tento televizor vybaven funkcemi jako HDR10+, Ambient Mode nebo One Connect Box, které posouvají vaše sledování televize na novou úroveň. S elegantním designem a intuitivním ovládáním je Samsung QE55S90C skvělou volbou pro každého náročného diváka.

Ohromující vizuální zážitek na zakřivené obrazovce

Díky svému inovativnímu designu se divák ocitá uprostřed děje a ponořen do každé scény. Zakřivená obrazovka vytváří iluzi hlubšího prostoru a přináší tak realističtější zobrazení. S technologiemi jako Quantum Dot nebo HDR 1000 je barevnost obrazu neskutečně živá a detaily jsou ostřejší než kdy jindy. Navíc, díky širokým pozorovacím úhlům si mohou užít skvělý obraz i ti, kteří sedí stranou od středu televize.

Televizor Samsung QE55S90C disponuje také funkcemi jako Ambient Mode nebo One Connect Box, které umožňují personalizaci prostoru kolem televize a minimalizaci nepořádku od připojených zařízením. Tento model je vybaven i hlasovým ovládáním pomocí asistenta Bixby, což usnadňuje navigaci po menu či vyhledání obsahu bez nutnosti používání dálkového ovladače. Celkově lze řict, že Samsung QE55S90C posouvá hranice sledování televize na novou úroveň a nabízí divákům nezapomenutelný vizuální zážitek.

Živé a realistické barvy díky technologii Quantum Dot

Tato inovativní technologie umožňuje zobrazit širší barevnou paletu než klasické LCD panely, což vede k mnohem jasnějším a sytějším obrazům. Díky tomu se ocitnete uprostřed akce a budete si užívat každý detail.

Navíc, tento televizor disponuje také funkcí HDR (High Dynamic Range), která zajišťuje vyvážený kontrast mezi světlými a tmavými scénami. To znamená, že i ve velmi temných či oslnivých prostředích budete mít dokonalou viditelnost bez jakékoli zkreslenosti obrazu.

Dokonce i při sledování rychlých pohybů se nemusíte bát rozmazaných obrazů. Samsung QE55S90C je vybaven technologiemi Motion Rate 240Hz a Auto Motion Plus, které minimalizují rozmazání pohybu a zajistí ostrý obraz i při akčních scénách či sportovních událostech.

Díky technologii Quantum Dot a dalším pokročilým funkcím se ocitnete uprostřed dění a budete si užívat každou scénu s maximálním vizuálním potěšením.

Nová úroveň sledování televize s funkcemi HDR10+ a Ambient Mode

Díky technologii HDR10+ se můžete těšit na živé a realistické barvy s vysokým dynamickým rozsahem. Tato technologie umožňuje zobrazení jasných detailů ve světlých i tmavých scénách, což vytváří pohlcující vizuální zážitek. S televizorem Samsung QE55S90C si tak můžete užít filmy, seriály nebo sportovní přenosy s ohromujícím obrazem plným barev a kontrastu.

Další zajímavou funkcionalitou tohoto televizoru je Ambient Mode. Tato funkce umožňuje proměnit váš televizor v dekorativní prvek vašeho interiéru, kdykoliv není používán k sledování obsahu. Můžete si vybrat ze široké škály motivů nebo dokonce nastavit vlastní fotografie či obrázky jako pozadí obrazovky. Televizor se tak stane součástí vašeho domova a bude ladit s ostatními prvky interiéru. Navíc díky senzoru prostřednictvím funkce Ambient Mode dokáže automaticky detekovat barvu stěny za TV a přizpůsobit barvu pozadí obrazovky, čímž vytvoří ještě autentičtější dojem. Samsung QE55S90C tak nabízí nejen skvělý obraz, ale i estetickou hodnotu pro váš domov.

Elegantní design a intuitivní ovládání pro náročné diváky

Jeho tenký rám a zakřivený displej přitahují pozornost již na první pohled. Díky svému minimalistickému vzhledu se tento televizor snadno začlení do každého moderně zařízeného interiéru.

Ale nejenom design je u tohoto modelu Samsungu skvělý. Jeho ovládání je také velmi intuitivní a jednoduché. S pomocí dálkového ovladače One Remote může divák snadno přepínat mezi kanály, upravovat hlasitost nebo vyhledávat obsah na internetu. Navíc tento televizor podporuje hlasové ovládání, což znamená, že stačí jen říct požadavek nahlas a televize ho okamžitě splní.

Tento televizor spojuje estetiku s funkcionalitou a poskytuje tak dokonalý způsob sledování oblíbených filmů či seriálů ve vysokém rozlišení.